تامین و تولید تجهیزات صنعتی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

مخازن FRP با استحکام بالا برای رسوب زدایی و فیلتر کردن آب:

مخازن پلاستیکی تقویت شده با فایبر گلاس که در تصفیه آب استفاده می شود برای FRPT کوتاه می شود و همچنین مخزن FRP فیلتراسیون آب، مخزن FRP برای تصفیه آب و مخازن تحت فشار سختی گیرFRP و غیره نامیده می شود. FRP یک ماده کامپوزیت پیشرفته ساخته شده از فایبرگلاس و رزین است. به عنوان یک ماده با کارایی بالا، FRP می تواند برای ساخت محصولاتی مانند مخازن، خطوط لوله کشی، گریتینگ و غیره استفاده شود.

مخازن FRP تولیدی گروه صنعتی سازاب با فرآیند سیم پیچی فیلامنت اتوماتیک مدرن مطابق با استاندارد صادرات تولید می شوند. مخزن FRP دارای لایه بیرونی رشته های فایبر گلاس با رزین اپوکسی با کارایی بالا با روکش یک تکه بدون درز پلی اتیلن (PE) یا ABS است. مخزن اف آر پی (FRP) با دو لایه محافظ جهت حفاظت در برابر خوردگی و زنگ زدگی عالی است. علاوه بر این، مخزن اف آر پی تولیدی شرکت سازآب ضد آب، سبک وزن است. در عین حال، استحکام و دوام بالایی دارد که طول عمر بالایی دارد و می تواند در درازمدت در هزینه شما صرفه جویی کند.

مخزن FRP عمدتاً برای سختی گیری و تصفیه آب است که به طور گسترده در صنعت و زندگی عمرانی از جمله صنایع شیمیایی، صنایع سبک، نساجی، پزشکی، زیست شناسی، مواد غذایی، تصفیه فاضلاب آبکاری و غیره استفاده می شود.

مشخصات مخزن FRP  تولیدی گروه صنعتی سازآب:

آستر : پلی اتیلن (PE)/ABS.

پوسته : رشته های پیوسته از فایبر شیشه با رزین اپوکسی با استحکام بالا.

دهانه: 2.5 اینچ NPSM ، 4 اینچ - 8 اینچ UN، فلنج.

پایین : پایه استاندارد یا پایه سه پایه.

رنگ قابل تولید: آبی، خاکستری، رنگ طبیعی .

رنگ دیگر را می توان با توجه به نیاز شما سفارشی ساخت.

مشخصات عملیاتی :

فشار کاری: 100 psi

فشار تست: (الف) ≤ 1.0 مگاپاسکال (150 psi) (10.5 بار).

فشار ترکیدگی: 300 psi

دمای کارکرد: 1-49 درجه سانتیگراد (34 درجه فارنهایت - 120 درجه فارنهایت).

حداکثر خلاء 127 میلی متر جیوه (5 اینچ جیوه).

مخازن اف. آر. پی  به عنوان مخازن ویژه فیلتر شنی، فیلتر کربن و سختی گیر آب  استفاده می شود.

ویژگی هاس مخازن FRP :

1-مقاومت در برابر خوردگی

با پوشش FRP/PE، مخزن دارای عملکرد عالی در برابر خوردگی است که در برابر بیشتر مواد شیمیایی که امروزه استفاده می شود مقاوم است.

2-ضد زنگ

 پوسته مخزن آب از رشته های پیوسته فایبر شیشه با رزین اپوکسی با استحکام بالا ساخته شده است که دارای براقی ظریف و همچنین ضد زنگ می باشد.

3-سبک وزن

به دلیل ویژگی منحصر به فرد FRP، وزن آن حدود ⅓ وزن مخازن استیل است. این بدان معناست که تحویل و نصب آن راحت تر است که می تواند در هزینه و زمان شما صرفه جویی کند.

4-انعطاف پذیری طراحی سفارشی

ما می توانیم تولید سفارشی را برای رفع نیازهای خاص سایت شما ارائه دهیم.

5-استحکام بالا و بادوام

مخزن FRP بادوام است و می تواند فشار بالا را تحمل کند به طوری که عمر طولانی تری نسبت به محصولات ساخته شده از فولاد یا مواد دیگر دارد.

6-مقرون به صرفه

از آنجایی که مخازن فایبرگلاس بادوام و دارای هزینه های نگهداری پایین هستند، مقرون به صرفه تر از مخازن فولادی هستند.

کاربرد مخازن FRP :

همانطور که نام آن ظرف FRP برای تصفیه آب است، می تواند برای فیلتر کردن مواد جامد معلق و بوی تند  موجود در آب استفاده شود. در همین حال، می توان از آن برای سختی گیری آب سخت با کاهش غلظت کلسیم، منیزیم و کاتیون های فلزی استفاده کرد.

به دلیل مزیت قابل توجه مخازن فیلتر آب FRP، آنها در واقع به تدریج در بسیاری از زمینه ها جای مخازن فلزی را می گیرند. مخازن FRP کاربرد گسترده ای در تصفیه و ذخیره سازی آب خانگی، تجاری و صنعتی از جمله میدان تصفیه آب، دیگ های صنعتی، صنایع شیمیایی، صنایع سبک، نساجی، پزشکی، زیست شناسی، مواد غذایی، تصفیه فاضلاب آبکاری و غیره دارند.

مشخصات مختلفی از مخازن FRP در رنگ های مشکی، آبی، خاکستری یا طبیعی وجود دارد.

هر گونه مشخصات مخازن FRP در دسترس است یا می تواند برای کاربرد خاص شما سفارشی شود.

مخازن فیلتر مکانیکی اسمز معکوس FRP:

مخزن FRP (پلاستیک تقویت شده با فایبر گلاس) در صنعت تصفیه آب برای اهداف فیلتراسیون استفاده می شوند. این مخازن را می توان به عنوان پیش تصفیه قبل از غشای اسمز معکوس برای حذف ذرات، کدورت، بو، کلرید، طعم و یا به عنوان نرم کننده استفاده کرد.

اندازه مخازن آب FRP را می توان سفارشی کرد. با توجه به دبی شما می توانیم مدل مناسبی را به شما پیشنهاد کنیم.

مخازن FRP گروه صنعتی سازآب با کیفیت بالا، بادوام و مقرون به صرفه برای بسیاری از کاربردها هستند.

مخازن فیلتر FRP که به آنها پلاستیک تقویت شده با فایبر گلاس نیز گفته می شود، بخش مهمی از سیستم های تصفیه آب اسمز معکوس هستند. مخازن آب FRP به عنوان فایل کننده چند رسانه ای، فیلتر کربن فعال و نرم کننده استفاده می شود. مخزن فیلتر FRP نوعی کامپوزیت غیر فلزی است که از رزین و فایبر شیشه ساخته می شود. این دارای مزایای مقاومت در برابر خوردگی، استحکام بالا، عمر طولانی، طراحی انعطاف پذیر، و قابلیت فرآیند قوی است و قیمت مخزن FRP در مقایسه با فولاد ضد زنگ مقرون به صرفه تر است.

پوسته داخلی - پوشش مخزن یک تکه بدون درز پلی اتیلن (PE).

پوسته بیرونی - رشته های پیوسته از فایبر شیشه با رزین اپوکسی با استحکام بالا

پایه پایین – پایه سه پایه تقویت شده با FRP

ورودی مخازن- 2.5 و 4 اینچ مدل تزریقی دقیق با دهانه رزوه ای برای مخازن با قطر 8 تا 36 اینچ

ورودی مخازن- 6 اینچ فلنج آلومینیومی (پوشش ضد خوردگی) دهانه برای مخازن با قطر 36 تا 63 اینچ

شرایط کاری مخزن اسمز معکوس FRP:

فشار کاری: (a)≤1.0MPa (150PSI)

دمای کار: ≤49 درجه سانتیگراد

حداکثر خلاء: 127 میلی‌متر جیوه (5 اینچ جیوه).

حداکثر دما: 40 درجه سانتیگراد (104 فارنهایت)

گواهینامه ها ;CE ; ISO9001 و غیره

انواع مواد پر کننده درون مخازن تصفیه آب FRP :

محیط ماسه سبز منگنز یک ماده سیلیسی تصفیه شده برای تصفیه آب حاوی آهن، منگنز و سولفید هیدروژن از طریق اکسیداسیون در ظرف آب FRP است.

آنتراسیت به عنوان یک محیط فیلتر توصیه می شود که در آن سیلیس اضافی در آب مطلوب نیست و می تواند کدورت وزن سبک تر را حذف کند. آنتراسیت معمولاً در کاربردهایی که پیکاپ سیلیس نامطلوب است استفاده می شود.

محیط کربن فعال برای حذف طعم، بو، آلاینده های آلی و کلر و همچنین در بسیاری از کاربردهای آب آشامیدنی استفاده می شود.

شن و ماسه رایج ترین رسانه فیلتر است. به طور کلی، ماسه توری ریز با یک بستر نگهدارنده دانه کوپل می شود تا جامدات معلق و کدورت را حذف کند. این شن و ماسه و سلیس ها بصورت درجه بندی شده در محدوده های مختلف برای مخازن آبی FRP مورد استفاده قرار می گیرد.

شن دارای شکل بسیار کروی است که باعث جریان خوب و توزیع یکنواخت در بسترهای پشتیبانی می شود.

محیط کلسیت یک ترکیب کربنات کلسیم درجه بندی شده ویژه برای خنثی کردن اسید با نرخ انحلال ثابت برای تصفیه آب است.

فیلترهای چند رسانه ای زمانی مورد نیاز است که آب با حداکثر کیفیت مورد نیاز باشد و رسوبات ناخواسته آنقدر کوچک است که توسط رسانه های استاندارد حذف نمی شوند. این شامل چندین لایه با افزایش اندازه دانه برای حذف رسوب به کوچکی 10 میکرون است. قیمت مخزن چند رسانه ای و FRP برای پیش تصفیه شما مقرون به صرفه است. رایج ترین موارد استفاده از مخازن فیلتر FRP فیلتر شنی کوارتز، فیلتر شنی منگنز برای حذف آهن، فیلتر کربن فعال برای حذف بو، رنگ، طعم و فیلتر رزین یا نرم کننده تبادل یونی است. به دلیل قیمت مخزن FRP، اگر مشتری بودجه محدودی داشته باشد، راه حل خوبی است.

 

مخزن FRP به معنی مخزن پلاستیکی تقویت شده با فایبر گلاس است که برای استفاده در کاربردهای مختلف موجود است. ما مخزن FRP را با بالاترین کیفیت مواد می فروشیم و خدمات تعمیر و نگهداری کم را در طول سالهای استفاده تضمین می کنیم. عملکرد مخازن FRP ما نیازهای شرکت شما را برای یک فرآیند حیاتی خاص در صنعت برآورده می کند. این به شما هیچ زحمتی نمی دهد که برای تعمیر مخزن FRP نگران باشید زیرا برای استفاده طولانی مدت واقعا بادوام است.

ما مخازن تقویت شده فایبرگلاس (FRP) را که مطابق با مشخصات شما طراحی شده اند، عرضه می کنیم. مخازن FRP ما به راحتی قابل حمل هستند. مخصوصاً که ما به تصفیه فاضلاب می پردازیم، ما واقعاً در مورد نوع مخازن که در طول فرآیند استفاده می کنیم بسیار مراقب هستیم زیرا مواد شیمیایی مختلف در آن نقش دارند.

این فرم کامل مواد FRP مزیت بزرگی نسبت به سایر مخازن موجود در بازار دارد. ما مطمئن شدیم که در هر فرآیند خاص، عملکرد مخزن شکست نخواهد خورد، زیرا در صورت انجام این کار، هزینه زیادی برای شرکت ما خواهد داشت.

این فرآیند ساخت مخزن FRP با تکنیک فیلامنت سیم پیچ اتوماتیک مدرن مطابق با استانداردهای صادراتی انجام می شود.

روش پوشش FRP با دقت انجام می شود که در پوسته بیرونی آن دارای رزین اپوکسی با کارایی بالا با آستر یک تکه بدون درز پلی اتیلن (PE) یا ABS است. این مخزن FRP دارای دو لایه محافظ است که در برابر خوردگی مقاوم است و آن را ضد زنگ می کند. مخزن آب FRP به چند نوع طبقه بندی می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مخازن FRP به وب سایت سازآب مراجعه نمایید.

تامین و تولید تجهیزات صنعتی ...
ما را در سایت تامین و تولید تجهیزات صنعتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سازآب sazaabpppp بازدید : 96 تاريخ : يکشنبه 16 بهمن 1401 ساعت: 14:51

مخازن پلی اتیلن اسید

مخزن پلی اتیلن یکی از به روزترین و ایده آل ترین تولیدات بشر در حال حاضر می باشد که برای سیو و دپوی انواع سیالات مورد استفاده قرار می گیرد. مواد اولیه پلی اتیلن نوعی ترموپلاستیک با مقاومت شیمیایی بالا است. محصولاتی که ضخامت و مقدار مواد آنها با توجه به نسبت غلیظ ماده شیمیایی برای قرارگیری افزایش می یابد، شریک راه حلی در ذخیره سازی مواد شیمیایی شما خواهند بود. این واقعیت که پلی اتیلن با هیچ ماده شیمیایی واکنش نمی دهد باعث می شود از آن برای ذخیره سازی اسید نیز استفاده شود. ساختار مخازن پلی اتیلن به طور کلی در برابر مواد شیمیایی مقاوم است. اما مواد اولیه مصرفی در مخازن تولید شده برای مخازن استاندارد آب با توجه به چگالی آب مقاومت نشان می دهد. به همین دلیل تولید مخازن پلی اتیلن با ضخیم شدن با توجه به چگالی اسید ضروری است. ابعاد مخازن پلی اتیلن اسید با مخازن آب یکسان بوده و میزان ضخیم شدن در تمامی حجم ها یکسان خواهد بود. برای ذخیره سازی اسید کاستیک با غلظت 50 درصد، مخزن پلی اتیلن باید حداقل 50 درصد ضخیم شود. پلی اتیلن به دلیل استحکام و وزن مولکولی بالا در برابر اجزای اسید و باز مقاوم است. این دسته از مخازن برهمکنش نمی کنند، واکنش نشان نمی دهند، بنابراین می توانید با خیال راحت مقادیری اسید را در انها سیو کنید. مخازن ذخیره اسید باید دارای ضخامت دیواره مشخص و خاصیت تثبیت UV باشند. ساخت مخازن پلی اتیلن مقاوم در برابر مواد شیمیایی و اسیدی (HDPE) با استفاده از نوعی ترموپلاستیک سخت و بادوام صورت می پذیرد که در بسیاری از بخش ها استفاده می شود. مخزن پلی اتیلن مقاوم در برابر مواد شیمیایی و اسیدی (HDPE) به طور خلاصه به عنوان پلی اتیلن در صنعت پلاستیک استفاده می شود. چگالی آنها PE 0.96 است. حاشیه تصادفی 2 درصد است. دمای کار بین 30- تا 70 درجه است. فرآیندهای خمش و جوش سرد انجام می شود و ساخت مخازن پلی اتیلن مقاوم در برابر مواد شیمیایی و اسیدی (HDPE) در حجم مورد نظر به صورت سیلندر و مکعبی انجام می شود.

مخازن پلی اتیلن ذخیره اسید با فناوری تولید چرخشی سبک تر، مقاوم تر در برابر خوردگی، ساختار شفاف و تک بلوک در محیط سالم تری قرار دارند. مقرون به صرفه تر از مخازن پلی استر تقویت شده با شیشه یا فولاد ضد زنگ است.

مخازن اسید دارای 3 روش تولید مختلف می باشد:

1-مخازن شیمیایی وینیل استر:

مخازن ما، متشکل از ترکیبی از الیاف شیشه و رزین وینیل استر، امکان ذخیره سازی مواد شیمیایی با غلظت ها و دماهای معین را فراهم می کند. مبنی بر میزان مقاومت می توانید ببینید که در برابر کدام مواد شیمیایی مقاوم است مخازن اسید وینیل استر را می توان به صورت افقی، عمودی یا منشوری تولید کرد. از نظر شکل ظاهری گروه صنعتی سازآب، گزینه های متعددی را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این نقش عمده ای در ارائه مناسب ترین محصول برای شما با امکان قرار دادن تجهیزات زیادی مانند نشانگر سطح خارجی، خروجی فلنج آزاد دارد.برای محصولات مخزن اسید وینیل استر محدودیت حجمی وجود ندارد. تولید در تمامی حجم های مورد نظر تا 100 تن قابل ارائه می باشد. مخازن اسید وینیل استر که با توجه به نسبت غلظت مشخص و مقدار دمای انبار تولید می شوند، در مقادیر غلظت متفاوت برای انواع مختلف اسید مقاومت نشان می دهند.

مخازن اسید وینیل استر را می توان در اندازه ها و جزئیات مختلف تولید کرد. مخزن سیلو، مخزن منشوری، استخر سرریز، تولید محصول استوانه ای افقی یا عمودی قابل ارائه است.

2-مخازن شیمیایی پلی اتیلن:

مخازن قابل ضخیم شدن با توجه به چگالی اسید.

تا حداکثر دما (دمای) 50 درجه ذخیره می شود.

خروجی ها رکورد پلی اتیلن هستند. فقط مجموعه ی رزوه ای خارجی قابل نصب است.

ابعاد محصول با مخازن آب پلی اتیلن تفاوتی ندارد.

تا حجم 5 متر مکعب مخازن پلی اتیلن ذخیره سازی مواد شیمیایی به صورت استوانه افقی و تا حجم 20 متر مکعب به صورت عمودی تولید می شود.

مخازن اسید یا مخازن شیمیایی مخازنی با مقاومت شیمیایی بالا هستند که مخصوص ذخیره اسیدها و سایر مواد شیمیایی با قدرت خورندگی بالا تولید می شوند. تفاوت این مخازن در ساختار شیمیایی ماده اولیه مورد استفاده است.

مخازن پلی اتیلن اسید می توانند برای انواع اسیدها مقاومت ایجاد کنند.

مهمترین شرط استفاده، مقدار دمای مخزن است. قطعا مقدار دمای اسید نباید از 55 درجه بیشتر شود.

مطمئن شوید که محصولات خود را روی یک کف بتنی صاف قرار دهید.

هرگز از نوع اسیدی غیر از نسبت کنسانتره مشخص شده استفاده نکنید.

3- مخازن PVC :

مقادیر شیمیایی وجود دارد که باید هنگام درخواست قیمت مخزن اسید یا هنگام سفارش آن را مشخص کنید. این ارزش سهام باید دقیقا مطابقت داشته باشد، در غیر این صورت ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید.

نوع اسید: باید نوع اسید مورد استفاده را مشخص کنید. ضخامت مخزن و انتخاب مواد اولیه بر اساس نوع اسید تعیین می شود.

دمای اسید: مقدار دمای موجودی اسید مورد استفاده باید مشخص شود. پس از دمای معین، ممکن است مواد خام مورد استفاده ناکافی باشد. بنابراین گزارش مقدار دما بسیار مهم است. مخازن شیمیایی پلی اتیلن نباید بالای 70 درجه استفاده شوند. مقدار دما برای محصولات وینیل استر با توجه به نوع اسید متفاوت است. برای مخازن PVC نباید از دمای محیط بیشتر شود.

تراکم اسیدی: مقدار کنسانتره اسید (دانسیته) که باید ذخیره شود باید به صورت درصد مشخص شود. به عنوان مثال، در حالی که ضخامت 100% برای مخزن ذخیره پلی اتیلن اسید سولفوریک 98% افزایش می یابد، ضخامت 50% برای مخزن ذخیره سازی اسید کاستیک با چگالی 50% کافی است.

تولید مخزن HDPE

پلی اتیلن نوعی ترموپلاستیک با کاربردهای وسیع است. پرکاربردترین نوع پلاستیک در صنعت امروزی است. دلیل آن این است که ساختاری محکم و بادوام دارد. بطری شامپو، بطری سفید کننده، کیسه زباله، بطری روغن موتور در خانه ما همه با پلی اتیلن تولید می شوند. ساخت پلی اتیلن با پلیمریزاسیون در اتیلن به دست می آید. هیچ آسیب شیمیایی ندارد. به دلیل تولید ارزان جایگاه مهمی در صنعت پلاستیک دارد. پلی اتیلن در برابر محیط خارجی و رطوبت بادوام و ماندگار است. پلی اتیلن انواع مختلفی دارد. اینها عبارتند از:

پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE): نزدیک ترین ماده شیمیایی به ماده پلی اتیلن است. ایرادات بسیار کمی دارد. از این نظر بر میزان خلوص پلی اتیلن تاثیر چندانی نمی گذارد. از این نظر تراکم بالایی دارد.

پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE): برعکس پلی اتیلن با چگالی بالا است. این پلی اتیلن با چگالی کم به دلیل نرخ کریستالیزاسیون بالا است. همچنین کاملاً مقاوم است.

پلی اتیلن با چگالی بسیار کم: از نظر ساختاری دارای محتوای انشعاب با ساختار زنجیره ای کوتاه است.

پلی اتیلن به دلیل عمر طولانی و عیب کم معمولاً در ساخت مخازن استفاده می شود. از آنجایی که مخازن از نظر ساختاری بزرگ هستند، با پلی اتیلن پوشانده شده اند. از این نظر، تولید مخزن پلی اتیلن مهم است. در برابر شرایط آب و هوایی و مواد شیمیایی مقاوم است و آن را به گزینه ای ایده آل برای نگهداری طولانی مدت محصولات بدون آسیب تبدیل می کند.

ساخت مخزن پلی اتیلن به طور کامل بنا به درخواست خریدار انجام می شود. مخازن پلی اتیلن را می توان در اندازه ها و عرض های دلخواه تولید کرد. حجم می تواند از 50 لیتر تا 100 تن متغیر و قابل تولید باشد، به صورت اختیاری، مخازن را می توان به شکل استوانه ای عمودی یا افقی یا به شکل منشور زاویه ای تولید کرد. از آنجایی که این مخازن آسیبی به محصولات وارد نخواهد کرد، امکان وارد کردن خسارت مالی به کاربران وجود ندارد. قیمت ها کاملا مقرون به صرفه است. این به شما امکان می دهد تا فرآیند ذخیره سازی را که بسیاری از بخش ها به آن نیاز دارند به روشی سالم انجام دهید. مخازن پلی اتیلن مواد قابل بازیافت هستند. دوستدار طبیعت است.

مناطق کاربرد مخزن پلی اتیلن:

ساخت سیلو، مخازن و تجهیزات اتصال

کارخانه های شیمیایی

کاربردهای صنعتی

پوشش مخازن آب آشامیدنی بتن مسلح

پوشش های بتنی پایه اسکله و اسکله

کارخانه های پوشش سطح فلز

مخازن و استخرهای ذخیره سازی صنایع غذایی

صنعت ماشین سازی

صنعت کشتی سازی و کشتی سازی

کاربردهای تهویه و تهویه هوا

پایه و روکش منهول

سکوهای پرش در استخرها

باز کردن برنامه های اداری

کاربردهای تزئینی

برنامه های تبلیغاتی و منصفانه

صنعت خودرو

جعبه های ذخیره سازی

ساخت قایق های شناور

ساخت بالکن و گلگیر دریایی

جعبه محفظه پمپ، شیر، دیافراگم و کاربردهای مختلف سیلندر در کارخانه های فاضلاب

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با انواع مخازن پلی اتیلن اعم از مخزن اسید، مخزن آب، مخازن سوخت، مخازن تصفیه فاضلاب (سپتیک تانک)و ... به وب سایت سازآب مراجعه نماید.

تامین و تولید تجهیزات صنعتی ...
ما را در سایت تامین و تولید تجهیزات صنعتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سازآب sazaabpppp بازدید : 97 تاريخ : شنبه 8 بهمن 1401 ساعت: 19:02